כתיבת תוכן לאתרים

לך יש מוצר/שירות  שאת מאמינה בו בכל ליבך – 

אני אכתוב אותו כך שהלקוחות יאמינו בו כמוך!

ניפגש לשעת מיקוד ודיוק בו אבין מי את, מי קהל היעד שלך ומה המתנה שלך לעולם.
נבנה פרופיל לקוח, ונמצא את הייחוד האישי שלך שמבדיל אותך מהמתחרים.
נייצר עבורך אתר שמדבר אותך, מחבר אלייך את הקהל 
ומניע את הקוראים לפעולה.
כתיבת מאמרים



הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות בעסק שלך

 חוץ מלהיות מקצוענית על ולתת את השירות הכי טוב שיש,

 הוא לדעת לדבר/ לכתוב את עצמך,

כך שגם מי שלא מכיר אותך יפנה אלייך.

עלייך להיות נוכחת, ועם תוכן מנצח – ולשם כך, אני כאן עבורך.

אני רוצה להודות לך על כתיבה שיווקית מופלאה באתר שלי, על הידע, המקצועיות והכתיבה הקולחת, זו שגרמה לי לרצות להזמין את הסטייליסטית שהיא כתבה עליה באתר שלי. יעלי, את נכס.
עדי ריבק
סטייליסטית

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

בסופו של תהליך הכתיבה, יהיה לך אתר מקצועי, מרתק, אשר מדבר אותך.

האתר יכלול:

אז איך זה בעצם עובד ומה תקבלי?

שלב א -מפגש עומק

מפגש עומק לאפיון ודיוק -  ניפגש לפגישת עומק למיקוד ודיוק ואפיון האתר, במפגש נבין לעומק -  מי את, מי קהל היעד שלך, ומה המתנה שלך לעולם.

שלב ב - אסטרטגיה שיווקית

מפגש עומק לאפיון ודיוק -  ניפגש לפגישת עומק למיקוד ודיוק ואפיון האתר, במפגש נבין לעומק -  מי את, מי קהל היעד שלך, ומה המתנה שלך לעולם.

שלב ג - מחקר מעמיק שלי

לאחר מפגש העומק איתך, אני מבצעת מחקר על התחום שלך, בו אני לומדת את התחום ובמקביל בוחנת מה הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים ברשת. לצורך קידום אורגני seo, לקריאה על קידום אורגני.

שלב ד - מסע כתיבה

שלב כתיבת התוכן, בו אני יוצאת למסע בעקבות המילים המדויקות. לאחר הסיום, אני מעבירה לך במייל את התכנים, ויוצאת אל סבב תיקונים במידת הצורך. ומכאן התוכן מוכן לעלייה לרשת

חשוב להוסיף!

אני עובדת בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של אנשי מקצוע אשר בחרתי בקפידה להשלמת תהליך יצירת האתר.

החל מצילומי תדמית, גרפיקה, מיתוג, שיווק האתר האתר,

קידום ממומן, יחסי ציבור ועוד…

אשמח לחבר אותך אל  מיטב העוסקים בתחומים

הללו ולחסוך לך זמן יקר!

לפרטים נוספים, מלאי פרטייך ואחזור אלייך בהקדם

מהן הטעויות הנפוצות ביצירת תוכן באתר
שבגללן אין מספיק פניות מלקוחות?

  1. התוכן מדבר על השירות/מוצר ולא אל הלקוחות.
  2. התוכן לא מצליח להעביר את הערך של המוצר/שירות.
  3. בעלי העסק כותבים בשפה שהלקוחות לא מבינים.
  4. בעלי העסק כותבים כך שנשמעים בדיוק כמו שאר העסקים באותו התחום.
  5. התוכן לא מניע לפעולה ברורה.

איך כותבים תוכן שמניע לפעולה?

  1. מבינים בדיוק מיהו קהל היעד וכותבים אליו.
  2. מדייקים את הייחוד והערך שלך לעולם (החזון העסקי).
  3. כותבים שיווקית, במבנה וסדר שיגרום לקהל לקרוא את הדף כולו.
  4. מניעים לפעולה ומנגישים את הדרך ליצירת קשר בקלות ומהירות.
  5. דואגים להפיץ את התוכן בפלטפורמות הדיגיטליות המותאמות לקהל היעד.

מה אומרים עלי?

נעים להכיר,

יעלי קוגן,

מגיעה מעולם הבמה, העסקים, השיווק, וטיפוח היצירתיות.

מתמחה בכתיבה שיווקית, מעבירה הרצאות קורסים וסדנאות לנשים בכתיבה וייצור תוכן.

מחזאית, כתבת תוכן להרצאות וכתבות בתחומים הקשורים להעצמה נשית.

 מתמחה בהבאת נשים ועסקים אל קדמת הבמה בכלים ייחודיים מעולם התיאטרון והשיווק.

לימודים והשכלה

בוגרת בהצטיינות MA –  ביצירתיות ככלי לשינוי חברתי, המכללה האקדמית אונו.

בוגרת לימודי שיווק, יצירת תוכן וקידום עסקי אצל מנטורית העסקים מיטל צ'סנר . לקריאה נוספת לחצי.

לפרטים נוספים, מלאי פרטייך ואחזור אלייך בהקדם

× ליצירת קשר בווטסאפ