כתיבת תוכן שיווקי לדפי נחיתה

מייצרת עבורך תוכן שיהפוך את הקוראים ללקוחות משלמים!

בין אם מדובר בדף מכירה שמטרתו  להביא את העסק לקוחות משלמים
ובין אם בדף נחיתה  לאיסוף לידים והגברת החשיפה
גם כאן  – התוכן הוא המלך!

רק על ידי תוכן שנכתב מהלב, נוגע בלב ומחבר את קהל הקוראים אלייך נצליח להניע את הקהל לפעולה הרצוייה.

1

 

 

דף נחיתה מוצלח אשר יגרום לקוראים ליצור קשר, לרכוש מוצר או שירות, להצטרף לרשימת תפוצה ולהשאיר פרטים מבוסס על יכולותו:

ליצור חיבור רגשי, לסקרן, להביא פתרון לבעיה,

לייצר אמון וחיבור ולהניע לפעולה! 

 דף נחיתה שכתוב טוב הוא המפתח להצלחת העסק שלך ולהגדלת מאגר לקוחותייך.

 

כתיבה שיווקית לדף נחיתה

העקרונות המנחים לכתיבה שיווקית של דפי נחיתה :

יצירת דף נחיתה, כל השלבים:

שלב א -מפגש עומק

מפגש עומק לאפיון ודיוק -  ניפגש לפגישת עומק למיקוד ודיוק ואפיון המוצר/שירות שלך. במפגש נבין לעומק -  מי את, מי קהל היעד שלך, מה קורה בשוק הרחב ומה הוא הבידול הייחודי לך.

שלב ב - אסטרטגיה שיווקית

נבנה יחד אסטרטגייה שיווקית לדף ותכנון קמפיין ברשתות החברתיות. עוד לפני יצירת התוכן, נבין היכן הקהל שלך נמצא ונבנה יחד מתווה ליצירת התוכן אשר ידבר אל הקהל הספציפי של המוצר/שירות שלך.

שלב ג - מחקר מעמיק שלי

לאחר מפגש העומק איתך, אני מבצעת מחקר על התחום שלך, בו אני לומדת את התחום ובמקביל בוחנת מה הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים ברשת. לצורך קידום אורגני seo, לקריאה על קידום אורגני.

שלב ד - מסע כתיבה

שלב כתיבת התוכן, בו אני מייצרת עבורך תוכן מדוייק הכתוב על פי הקווים המנחים החשובים. לאחר הסיום, אני מעבירה לך במייל את התוכן. במידה וישנם דיוקים/תיקונים, אני מבצעת אותם ושולחת לך דף מוגמר. מכאן תוכן דף הנחיתה מוכן לעלייה לרשת.

חשוב להוסיף!

אני עובדת בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של אנשי מקצוע אשר בחרתי בקפידה להשלמת תהליך יצירת האתר.

החל מצילומי תדמית, גרפיקה, מיתוג, שיווק האתר האתר,

קידום ממומן, יחסי ציבור ועוד…

אשמח לחבר אותך אל  מיטב העוסקים בתחומים

הללו ולחסוך לך זמן יקר!

לפרטים נוספים, מלאי פרטייך ואחזור אלייך בהקדם

חמש טעויות נפוצות ביצירת תוכן לדף נחיתה:

  1. התוכן "מכירתי" בלבד ללא תהליך חיבור אל הלקוח.
  2. התוכן לא מצליח להדגיש את הערך והייחוד של בעלת העסק ושירותיה/מוצריה.
  3. התוכן לא מספיק מניע לפעולה.
  4. הכתיבה נשמעת בדיוק כמו דפי נחיתה של אחרים.
  5. התוכן לא נוגע ברגש ולא מעניק פתרון לבעיה.

איך כותבים תוכן שמניע לפעולה וממיר ללקוחות משלמים?

  1. כותבים אל הלקוחות ולא על המוצר/שירות.
  2. מדייקים את החזון העסקי והערך של העסק לעולם.
  3. כותבים בשיטה סדורה, עם ראייה שיווקית, במבנה וסדר שיגרום לקהל לקרוא את הדף כולו.
  4. מניעים לפעולה, המאפשרת יצירת קשר בקלות ומהירות.
  5. מוצאים את הייחוד והבידול של העסק ואותו מדגישים עם מבט אל הלקוחות .

מה אומרים עלי?

נעים להכיר,

יעלי קוגן,

מגיעה מעולם הבמה, העסקים, השיווק, וטיפוח היצירתיות.

מתמחה בכתיבה שיווקית, מעבירה הרצאות קורסים וסדנאות לנשים בכתיבה וייצור תוכן.

מחזאית, כתבת תוכן להרצאות וכתבות בתחומים הקשורים להעצמה נשית.

 מתמחה בהבאת נשים ועסקים אל קדמת הבמה בכלים ייחודיים מעולם התיאטרון והשיווק.

לימודים והשכלה

בוגרת בהצטיינות MA –  ביצירתיות ככלי לשינוי חברתי, המכללה האקדמית אונו.

בוגרת לימודי שיווק, יצירת תוכן וקידום עסקי אצל מנטורית העסקים מיטל צ'סנר .

לפרטים נוספים, מלאי פרטייך ואחזור אלייך בהקדם

× ליצירת קשר בווטסאפ